Reklama/advertisment

Letné mesiace pomaly prichádzajú. Počasie v týchto dňoch tomu síce nenasvedčuje, ale dobre vieš, že tento rok sme na Slovensku mali už teploty vyše dvadsať stupňov.

Reklama/advertisment

Pokiaľ aj ty túžiš po dokonalom tele do plaviek, mal by si začať už teraz. Tréning, ktorý ti predstaví slečna vo videu je ideálnym spôsobom, ako sa nakopnúť. Trvá necelých 7 minút a určite si prídeš na svoje.

Reklama/advertisment

Základom cvičenia je samozrejme strava. Bez jej úpravy to nepôjde. O tom, ale inokedy. Na začiatok stačí, ak tento tréning odcvičíš minimálne 4x do týždňa a postupne môžeš do svojho tréningu zaradiť aj kardio. Tuk pôjde dole, tomu ver!

Prvým cvikom je zdvíhanie nôh v ľahu. Nezabúdaj na správnu techniku – dvíhanie panvy. Pokiaľ je pre teba cvik ťažký, môžeš si dať ruky pod zadok. Výrazne to pomôže.

Druhý cvik je zameraný na šikmé brušné svaly. Ide o skracovačky s nohami na boku. Nezabudni vykonať cvik na ľavú aj pravú stranu. Tretím cvikom je opäť zdvíhanie nôh v ľahu.

Po dokonalom odcvičení máš už zrejme dosť, no neprestávaj. V poradí cvik číslo štyri dokonale „dorazí“ tvoje brušné svalstvo. Skracovačky s pokrčenými nohami sú naozaj „hard“ po predchádzajúcich cvikoch.

Piatym v poradí bude dvíhanie trupu. Opäť dbáme na správnu techniku a snažíme sa o možno ešte lepšie prevedenie, ako je zobrazené na videu.

Tréning zakončujeme pozíciou v tzv. planku s tým, že to okoreníme rozkračovaním.

Ak si sa dostal až na koniec, určite brucho cítiš dokonale. Nesmieš zabudnúť na to, že cvičenie tvorí 30 % a strava 70 % úspechu. Držíme palce!

Zdroj: prozeny.net