Facebook plánuje na sociálnu sieť pridať ďalšie reklamy. Tie by sa mali začať objavovať v Instant articles!

Možnosť Instant articles je na modrej sociálnej sieti dosť používaná. Firmy a organizácie pridávajú svoje články na Facebook a vďaka tejto funkcii nie je potrebné presúvať sa do internetového prehliadača. Článok sa ti otvorí priamo na sociálnej sieti.

Výhodne je to samozrejme pre samotný Facebook. Používateľ zostáva stále v prostredí aplikácie a neopúšťa ju. Horšie je to pre samotné organizácie. Tie musia strpieť reklamy, ktoré by sa mali už začať objavovať aj v tejto, povedzme „sekcii“.

instantart_clanok01

Teraz je možné reklamu do článku (Instant article) umiestniť po 250-tich slovách. Nedávno to bolo 350. Znamená to, že organizácia musí vo svojom článku umiestniť reklamu o 100 slov skôr v porovnaní s tým, ako tomu bolo v predchádzajúcom období. Druhou novinkou je ponúkanie článkov od daného autora, ktoré by ťa mohli zaujať. To môžeš brať ako kladnú stránku tejto veci.

Koľko z danej reklamy vyťaží samotný vydavateľ článku, nechajme už tak. Pre nás ako používateľov tento „update“ znamená len jedno – viac reklám a ponúkanie „článkov teoreticky zaujímavých pre nás“.

Zdroj: engadget.com