Pokiaľ sa ohliadneme späť do roku 2015, zistíme, že Google informoval vývojárov o novinke, ktorú plánoval zaviesť – informovanie používateľov o reklamách v aplikáciach. Obchod Play o prítomnosti reklamy v aplikácií informuje pod tlačidlom „Inštalovať“ resp. „Otvoriť“. K novinke o reklame sa pridávajú aj „in-app purcharses“ čiže nákupy v aplikáciách.

Hlásenie zrejme ešte neuvidíš na svojom zariadení, no môžeš jeho príchod očakávať už v najbližších dňoch. Pre užívateľa, teda teba, je prirodzené, že by si mal vedieť o tom, či daná aplikácia obsahuje reklamu. Je naozaj nepríjemné pokiaľ niečo stiahneš a kým sa dostaneš k požadovanému obsahu, musíš prekliať päť reklám.

Očakávania Googlu sú založené najmä na spokojnejších užívateľoch. Veď predsa: informovaný užívateľ = spokojný užívateľ.

imageandroid

Zdroj: androidauthority.com